Vacature Werkvoorbereider / Planner (32- 40 uur)

Voor één van de snelst groeiende vloeren bedrijven van Noord-Holland zoeken wij ter aanvulling van ons team een ervaren werkvoorbereider/planner. 

Wat ga je doen:

Jij haalt plezier uit een rol waarbij jij in alle drukte het overzicht houdt, alles op tijd regelt en waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. Als werkvoorbereider ligt jouw kracht in het leiden én bewaken van projecten en is het van belang dat je zowel zelfstandig te werk kunt gaan als goed én intensief samen kunt werken met je collega’s.

Je taken / verantwoordelijkheden:

Zorg dragen over bestellingen, inkoop van bouwmaterialen en het tijdig leveren van de bestellingen. Zo zorg jij ervoor dat projecten geen vertraging oplopen
Werkbonnen zorgvuldig controleren en communiceren naar uitvoerend personeel
Contact onderhouden met uitvoerend personeel tijdens projecten, hier komen jouw uitstekende communicatie skills uitstekend van pas
Ondersteuning bieden aan de uitvoerders waar nodig tijdens de projectfase
Plannen van aanvragen

Wat neem je mee:

Je bent een teamspeler en hebt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel
Je hebt ervaring als werkvoorbereider
Je hebt oog voor detail en denkt in oplossingen
Klantgerichte instelling en representatief voorkomen
In bezit van rijbewijs B
Je hebt minimaal 1 jaar relevante ervaring

Wat wij jou bieden:

Zeer afwisselend werk in een wekelijks nieuwe omgeving
Je voert maatwerk opdrachten uit op divers niveau voor o.a. particulieren, ondernemers met bedrijfspanden en van door architecten ontworpen villa’s tot monumentale gebouwen.
Opleidingsmogelijkheden
Lekkere koffie en thee, vers fruit en een gezellige vrijdag middag borrel.
Een goed salaris inclusief een pensioen regeling op basis van de CAO detailhandel, vakantiedagen en bonusregeling.

Mail je CV en motivatie naar lisa@issavloeren.nl en wellicht ben JIJ degene die ons team komt versterken!

    Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en Google
    Privacybeleid en
    Servicevoorwaarden zijn van toepassing.